2014. október 10., péntek

Inspiráció a nappaliba - Falfestés matricákkal


A nyáron belefogtam a nappali kifestésébe, kihasználva az időt, amíg a gyerekek a szüleimnél nyaraltak. A tervekben szerepelt, hogy szeretnénk valami egyedi, motiváló falimatricát a ferde-tető alatti falra, de nem találtam olyat amit igazán magunkénak éreznék. Ráleltem egy faltetoválásra, ami majdnem tökéletes volt, de nem tudtam minden szavával azonosulni, így aztán kicsit átírva megszerkesztettem word-be. Apának is nagyon tetszett :) Egy este felkopíroztam a körvonalakat a falra, magam is meglepődtem milyen gyorsan ment. A szavak kifestése sem volt nagy macera, élveztem, ahogy naponta alakul. Tökéletes befejezése azonban csak most történt meg. Tudtam, hogy hiányzik még valami a szöveg mellé... és egyszer csak rám találtak ezek a szépséges pillangó matricák. Így lett tökéletes... Nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése