2013. szeptember 21., szombat

Fülbevaló-tartó

Régóta kerestem megoldást arra, hogy miképp tudnám úgy tárolni vásárolt és saját készítésű fülbevalóimat, hogy jól áttekinthetőek legyenek, ne kelljen mindig a párjukat keresgélni. Sok ötletet találtam az interneten képkeretes megoldással.
Aztán a legutóbbi IKEA-túránkon jött az ötlet :) A TOLSBY keret 295,- Ft-ért nem tűnt nagy befektetésnek akkor sem, ha nem sikerül a megvalósítás. Szerencsére két plexi lap van hozzá, mert amikor a kifúrással próbálkoztam az első elrepedt. Tanulva abból, hogy hogy nem kellene csinálni bejelöltem a második lapon is a lyukak helyét, sokkal nagyobb óvatossággal estem neki a hobbifúróval..., és sikerrel jártam :)
Belecsúsztattam a lapot a keretbe és más el is foglalhatták új helyüket a kedvenc darabjaim. A bedugós és beakasztós fülbevalókat könnyedén be lehet rakni. Sok francia kapcsos fülbevalóm van, amiket a peremnél szállásoltam el.
Én 12 pár fülbevalónak készítettem fúrt helyet és alul-felül is 3-3 pár kényelmesen elfér.
Már csak a gyűjteményt kell bővíteni :)
A következőt színesben szerezem be, már van a kínálatban piros, zöld, kék és (általam imádott) narancssárga keret is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése