2013. február 23., szombat

Az első ágytakaró

Épp hogy megkaptam a varrógépem a Jézuskától, és Andi barátnőm megmutatta hogy is kellene használni..., eldöntöttem, hogy a következő karácsonyra fogok készíteni a szüleimnek egy patchwork takarót az ágyukra. Táblázatkezelőbe megszerkesztettem a mintát a színekkel, így elképzelni is könnyebb volt a végeredményt. Beszereztem az anyagokat, és elkezdtem kimérni, felszabni őket (akkor még nem tudtam, hogy ezt egyszerűbben lehet körvágóval, és az erre kitalált eszközökkel). A varrás eltartott egy ideig, olyannyira, hogy Szenteste még volt vele dolgom, de 25-én bekerült a szüleim karácsonyfája alá. Kibontották, és nagyon tetszett nekik, de akkor még nem is gondolták, hogy az én kezem munkája. Meglepődtek amikor kiderült, hogy hónapok óta a család varrógép zaja mellett hajtotta álomra a fejét, hogy elkészüljön nekik ez a meglepetés. Sok munka volt vele, az ünnepek után elraktam pihenni a varrógépet, de tudtam, hogy hamarosan készül még hasonló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése