2013. február 22., péntek

Táskarendező


A női táskák rejtelmei... Soha semmit nem találtam bennük, pedig mindig olyat vettem amibe van kis-zseb, nagy-zseb, belső-zseb. Az átpakolásról nem is beszélve, ami épp kellett volna az tuti a másik táskában maradt. Aztán Hannám megmutatta, hogy Ő ezt a problémát hogyan, pontosabban mivel oldja meg. Soha nem láttam addig hasonlót..., táskarendezővel. Nagyon megtetszett, tudtam, hogy ilyen nekem is kell, és akkor nem leszek bajban a holmik megtalálásával. Épp maradt egy megfelelő darab ebből a helyes kis virágos anyagból. Kipakoltam a báziscuccokat a táskámból, megnéztem mekkora méret fér bele nagyjából az összes táskámba (nem kell sokra gondolni) és mindegyik holminak felmértem a helyét. Az "alapot" vatelinnel és steppeléssel erősítettem, hogy legyen tartása, aztán rávarrtam a zsebeket. Kifordítva és befordítva is tök jól el lehet pakolni benne. Középre befér egy popsitörlő (kisgyerekeseknél ez alapfelszerelés) vagy egy fényképezőgép. A kulcscsomónak is csináltam egy kis karikát, így a rajta lévő karabinerrel könnyen rögzíthető és levehető. Praktikus nagyon, én imádom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése