2013. február 24., vasárnap

Törpilla táska bordóban

Hanna pár hete átküldött egy linket, hogy nem-e varrnék neki egy táskát. Ezt az anyagot kicsivel korábban vettem, gondoltam ez tökéletes lesz hozzá, ismerve az egyéniségét, és Ő is rögtön beleszeretett. Megbeszéltük a méreteket, azt hogy a szalag hogy legyen rajta, mondta hogy belül szeretne egy kis zsebet telefonnak, zsepinek, apróságoknak. Kulcscsomónak ajánlottam bele egy karikát, ez a táskarendezőmben is nagyon szeretem. Szabásminta híján kiszabtam az anyagot úgy kb-ra, összetűztem, aztán módosítottam ahol kellett. Pántját állíthatóra készítettem így rövidre húzva és oldaltáskának is használhatja. Ma az utolsó öltésekkel befejeztem és a köztünk lévő földrajzi távolságra való tekintettel csak elektronikus üzenetben kapta meg elkészült alkotást, de a tavaszt már ezzel várja majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése