2013. február 21., csütörtök

Gyöngyhorgolás - láncok és karkötők

Pár oktatóvideó megnézése, és néhány leírás elolvasása után elkezdtem gyöngyhorgolni, mert ne hogy már pont azt ne tudjak..., muszáj volt kiderítenem, hogy menne-e, és persze nem akartam, hogy Hannám más tollával ékeskedjen, inkább az én kezem munkáját hordja :) /teljesen oda volt egy ilyenért és a Meskáról akart rendelni, nem engedtem neki, amíg ki nem derült, hogy el tudom-e készíteni neki vagy sem - aztán nem is rendelt - tudtommal :-p/.
Többszöri próbálkozás után elkészült neki az első gyöngyhorgolt nyaklánc, aztán a második. A gyűrűk peyote gyöngyfűzéssel készültek a láncokhoz.





Gondoltam kellene karkötő is ezzel a technikával. Azokhoz rövidebb darabot horgoltam és memóriadrótra húztam fel gyöngyök és gyöngykupakok kíséretében. Ezek a darabok születtek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése